Blog

نحوه استایل با کتونی اسپرت

استایل با کتونی اسپرت

انتخاب کفش و کتونی در نوع پوشش ما بسیار اثر گذار است. استایل با کتونی اسپرت به ویژه کتونی های برند می تواند شما را خاص و متفاوت جلوه دهد. و از آنجایی که کتونی اورجینال بسیار در پا راحت هستند طرفداران زیادی را به خود جلب کرده اند.

استایل با کتونی اسپرت

کتونی با شلوار جین

شلوار جین از پرطرفدارترین شلوارها روزمره در بین افراد می باشد. که می توان از این شلوار برای ست کردن با کتونی اسپرت با رنگ ها مختلف استفاده کرد. بهتر است برای این کار از رنگ ها مکمل استفاده کنید. استفاده از انواع شلوار جین مام استایل یا اسکینی تفاوتی نمی کند. چرا که امروزه بالا زدن لبه شلوار در بین جوانان به یک ایده جذاب تبدیل شده است. به نظر می رسد هیچ چیزی جذاب تر از این نباشد که شلوار جین خود را با کتونی اصل و اورجینال از برندهای مطرح نایک، آدیداس و ریبوک که رنگ سفید دارد ست نمایید.

تنگی شلوار

زمانی که می خواهید تصمیم بگیرید با کتونی اسپرت چه شلواری بپوشید. به این مورد توجه کنید که اگر شلوار شما تنگ است بهتر است از کتونی ساقدار یا از مدل ها کتونی ظریف استفاده کنید.

قد شلوار

برای اینکه شلوار و کتونی با یکدیگر ست شوند. بهتر است به قد شلوار خود دقت کنید قد شلوار نه باید زیاد کوتاه باشد نه خیلی بلند باشد.

استایل با کتونی

کتونی را با چه جورابی بپوشیم ؟

رنگ جوراب بسیار در زیبایی استایل شما اثر گذار است. بهتر است برای افزایش زیبایی بین رنگ جوراب و استایل خود هارمونی برقرار کنید. شما می توانید رنگ جوراب خود را هم رنگ شلوار خود انتخاب کنید. یا اینکه از جوراب هم رنگ کتونی خود استفاده کنید به این ترتیب می توانید استایل مناسب خود را داشته باشید. ضمن اینکه می توانید با پوشیدن جوراب با رنگ ها شاد و طرح ها زیبا استایل خاص خود را داشته باشید.

مطالعه کنید
آشنایی با مدل های کتونی اسپرت
کتونی را با چه لباسی بپوشیم ؟

امروزه شما با هر لباسی می توانید کتونی اسپرت از برندها مطرح نایک ،آدیداس و ریبوک را بپوشید. برای مثال پوشیدن کتونی اسپرت با دامن های بلند ظاهر هنری و پوشیدن کتونی سفید با کتونی ساقدار با دامن کوتاه برای شما استایل شیک و زیبایی را خلق می کند.

ست کیف و کفش

برخی از افراد بر این باور هستند که ست کردن کیف و کفش یک عمل منسوخ شده است. در حالی که برخی دیگر معتقد هستند این استایل هیچ گاه از مد نمی افتد. برای ست کردن کیف با استایل می توانید رنگ کیف را مشابه با کفش خود انتخاب کنید. ضمن اینکه می توانید رنگ ها کم رنگ یا سایه های روشن تر را انتخاب کنید.

مورد بعدی که در انتخاب کیف باید به آن دقت داشته باشید سایز کیف و نوع آن است؛ با کتونی اسپرت، کیف مجلسی خیلی بزرگ دست نگیرید، چرا که این دو مورد هم‌خوانی زیادی با یکدیگر ندارند.

کتونی اورجینال

 

پرطرفدارترین رنگ ها کتونی

استایل با کتونی سفید

برای داشتن استایل جذاب و خاص بدون شک ترکیب کتونی سفید با شلوار مام استایل بسیار عالی می شود.  به طور کلی شلوار مام استایل و شلوارها جین جذب با هر طیف رنگی بهترین گزینه برای ست کردن باکتونی سفید است.

یک آیتم دیگر بدون شک پوشیدن کت و شلوار طوسی مشکی رنگ با کفش ورزشی سفید و ترکیب آن با تیشرت سفید، نشان از حس تازگی و سرزندگی دارد که می‌تواند یک گزینه بسیار جذاب و خاص باشد.

مطالعه کنید
کفش اسپرت و کتونی آدیداس
استایل با کتونی مشکی

کتونی مشکی که در همه برندهای مطرح وجود دارد. این کتونی مناسب برای محیط ها رسمی و نیمه رسمی هستند. کتونی اسپرت مشکی با اکثر رنگ ها و مدل ها شلوار مانند دمپا تنگ، مام فیت، دمپا گشاد، پارچه ای، اسلش، اسکینی، جین، کتان و…. به راحتی ست می شود.

کتونی اصل

 

جمع بندی

گروه فوت کلاب سعی داشت تا در این متن نکات کاربردی و مهم در خصوص استایل با کتونی اسپرت را در اختیار شما همراهان عزیز قرار دهد. چرا که در نهایت شما می توانید با توجه سلیقه و علایق و همچنین موقعیتی که می خواهید در آن حضور پیدا کنید بهترین انتخاب برای ست کتونی اسپرت خود داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *