Blog

شناختن برترین برندهای کتونی

برترین برند های کتونی

برترین برندهای کتونی در دنیا را مورد بررسی قرار می دهیم تا بیشتر از قبل با آن ها اشنا شوید. امروزه با پیشرفت صنعت مد استفاده از کتونی ها در تمامی استایل های روزمره و رسمی بسیار رایج شده است.

به طور معمول افراد در خرید کتونی اسپرت عوامل مختلفی را در نظر می گیرند. اما بعضی از آن ها تنها به برند معروف توجه می کنند که البته برندهای معروف از کیفیت و ظاهر خوبی نیز برخوردار هستند.

برترین برندهای کتونی

آدیداس

برند آدیداس که در سال 1949 تاسیس شد و جز اولین شرکت های تولید کننده کتونی است. این شرکت از گذشته تا به امروز انواع کتونی ورزشی، روزمره و…. را به زیبایی تولید کرده است. کتونی آدیداس برای تمامی سنین مناسب است و برای تمامی سلیقه ها کتونی طراحی کرده است.

برند آدیداس همیشه در تلاش است که بروز ترین کتونی با بهترین تکنولوژی را تولید و بازار عرضه نماید. در واقع این برند طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است.

برترین برندهای کتونی

نایک

برند نایک از قدیمی ترین و معروف ترین برندهای کتونی است که در سال 1964 تاسیس شد. در واقع نام این برند از الهه پیروزی یونانی گرفته شده است. این برند به کیفیت کتونی هایش معروف است. کتونی نایک انواع مختلفی دارد که هر کدام مخصوص فعالیت خاصی است. کتونی مخصوص دو که پای دونده را به طور کامل محافظت می کند. این برند در کنار مدل های مخصوص ورزش دارای کتونی های زیبا و شیک برای استفاده روزمره است.

ریبوک

برند ریبوک در سال 1958 اولین کتونی خود را وارد بازار کرد. کتونی ریبوک از نظر طراحی بسیار زیبا و خاص هستند و تولید کنندگان این برند سعی کرده اند از رنگ های روشن برای طراحی کتونی استفاده کنند. کتونی اورجینال ریبوک برای دو مناسب هستند با وزن سبکی که دارد دویدن را بسیار آسان می کند.

مطالعه کنید
راهنمای انتخاب کتونی اورجینال

برترین برندهای کتونی

پوما

برند پوما یک برند آلمانی است که تولیدات خود را برای اولین بار در سال 1984 به بازار عرضه کرد. تاسیس کننده برند پوما رودی داسلر است که تمامی سعی خود را کرد تا کتونی های مردانه و زنانه ورزشی تولید کند که همتایی نداشته باشد. می توانید از کتونی های پوما برای دویدن مسافت های طولانی و کوتاه استفاده کنید بدون اینکه آسیبی به پا و کمر شما وارد شود.

کانورس

کتونی کانورس که معروف به آل استار می باشد. در واقع کفش اسپرت غیر رسمی هستند که در دنیای مد و فشن به نماد تبدیل شده اند. این کتونی اولین بار در اوایل قرن بیستم معرفی شدند و به نام بسکتبالیست چاک تیلور که نقش بسزایی در محبوبیت و بهبود طراحی کفش داشت نامگذاری شدند. این کتونی در طیف گسترده ای از رنگ ها، الگوها و مواد تولید می شوند که به پوشندگان اجازه می دهد استایل شخصی خود را داشته باشند.

جمع بندی

برای انتخاب برترین برند های کتونی مهم است که به عواملی مانند سبک کتونی، کیفیت ، قیمت طراحی و انطباق با نیازهای شخصیتان توجه نمایید. ضمن اینکه خرید از فروشگاه فوت کلاب که معتبر و کاملا قابل اعتماد است بسیار مهم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *