Blog

خرید کفش بسکتبال

کفش بسکتبال

همه افراد از مزایای ورزش برای جسم و روح آگاهی دارند. البته که توصیه پزشکان و افراد متخصص در حوزه سلامت انجام مرتب ورزش در روز به صورت متوالی و مرتب می باشد. برای انجام ورزش به منظور حفظ سلامتی جسم و لذت از فعالیت ها ورزشی بهتر است حتما کفش ورزشی را از فروشگاه معتبر مانند فوت کلاب تهیه کنید. به علاوه اینکه ورزش بسکتبال از جمله ورزش های گروهی جذاب در سراسر دنیا محسوب می شود. که برای انجام این ورزش نیاز به کفش بسکتبال مناسب و استاندارد دارید.

مطالعه کنید
شناختن برترین برندهای کتونی

امروزه در بازار انواع کفش اسپرت و کتونی اورجینال وجود دارد. که در این بین تعدادی از افراد که به ورزش بسکتبال علاقمند هستند به دنبال کفش بسکتبال می باشند. برای خرید کتونی اسپرت و کفش بسکتبال سه فاکتور عملکرد، راحتی و مدل طراحی را در نظر داشته باشید.

کفش بسکتبال

انواع کفش بسکتبال

کفش ساق بلند

دقت کنید که این مدل بیشترین حمایت را از مچ پا شما و مقاوم بودن در زمین بسکتبال را فراهم می آورد. در حالی که شما به دنبال حمایت کامل از پای خود هستید و وزن و حجم کفش زیاد برای شما مهم نیست این کفش برای شما مناسب می باشد.

کفش با ساق متوسط

این سبک کفش که هم تراز مچ پا است در زمان بازی با این نوع کفش آزادی بیشتری نسبت به مدل قبلی دارید در حالی که پشتیبانی از مچ پا شما نیز کافی می باشد. این مدل یکی از محبوبترین مدل ها کفش بسکتبال است و انتخاب مناسبی برای بازیکنان تازه کار است.

کفش ساق کوتاه

برتری این مدل سبک بودن آن نسبت به دو مدل دیگر است. این سبک به بازیکنان سریع اجازه می دهد برسرعت و شتاب خود تکیه کنند. اما دقت کنید که این مدل از کفش ها محافظت و پشتیبانی کاملی از مچ پا شما ارائه نمی دهند.

کفش بسکتبال

نکات کلیدی برای انتخاب کفش بسکتبال

بازیکنان سرعتی که سبکی و راحتی کفش بسکتبال برای آن ها الویت بیشتری دارد. بهتر است از کفش هایی با لایه های کمتر و زیره کم حجم تر استفاده کنند.

قطعا با استفاده از کفش بسکتبال اورجینال عملکرد بهتری خواهید داشت. ضمن اینکه تقسیم مناسب فشار به قسمت های مختلف پا از آسیب های احتمالی در آینده نیز جلوگیری می کند. همچنین تهویه مناسب و عالی از پوست شما در برابر قارچ های پوستی محافظت می کند.

مطالعه کنید
شناختن ویژگی های کتونی جردن

از دیگر نکاتی که در زمان خرید کفش بسکتبال باید مد نظر داشته باشید. می توان به کفش بالدار مخصوص بازیکنان قدرتی و مرکز زمین کفش های با ساق متوسط برای بازیکنان دارای چند نقش کلیدی و در نهایت کفش های با ساق های کوتاه برای بازیکنان سرعتی مناسب می باشد.

خرید کفش بسکتبال

کفش بسکتبال مناسب و استاندارد کفشی است که راحتی لازم را برای ورزشکاران فراهم کند به علاوه خاصیت ضربه گیری در زمان فرود داشته باشد. دارای کفی استاندارد جهت استپ خوب و عدم لیز خوردن در سالن و همچنین حافظ مچ پای ورزشکاران جهت عدم پیچ خوردگی باشد. همیشه به یاد داشته باشید که یک کفش ورزشی استاندارد و مناسب سبب جلوگیری از انواع مصدومیت های ورزشی خواهد شد ما در فروشگاه فوت کلاب با فراهم کردن انواع کفش بسکتبال نیاز ورزشکاران عزیز در این رشته مهیج و پرطرفدار را محیا کرده ایم.

کفش بسکتبال

جمع بندی

با اطلاعاتی که در متن بالا در اختیار شما عزیزان قرار دادیم در صورتی که قصد خرید و داشتن دسترسی راحت داشته باشید می توانید براساس سلیقه و دانستن سایز پای خود از طریق سایت www.footclubiran.com کتونی اورجینال و استاندارد خود را تهیه کنید تا از دغدغه های مانند شلوغی و ترافیک و… به دور باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *