Blog

راهنمای انتخاب کتونی اورجینال

کتونی یکی از آیتم های محبوب در عرصه مد و پوشاک می باشند. از آنجایی که خرید کتونی اورجینال کیفیت بالا را برای شما تضمین می کند. پس حتما لازم است تا اطلاعات و آگاهی کاملی در خصوص این محصول داشته باشید. تا بتوانید انتخاب کتونی اورجینال را به درستی انجام دهید.

انتخاب کتونی اورجینال

در زمان انتخاب کتونی اورجینال چالش های زیادی وجود دارد. که از جمله مهم ترین آن ها تشخیص کتونی اورجینال از نوع فیک آن می باشد. با در نظر گرفتن یکسری نکات به راحتی می توانید تشخیص دهید که کدام نوع کتونی اصل است. که در قسمت زیر به برخی از این موارد اشاره شده است.

  • یکی از مشخص ترین ویژگی کتونی اسپرت اورجینال، کامل و واضح بودن نام لوگو و برند مورد نظر می باشد.
  • یکی دیگر از راه ها تشخیص کتونی اورجینال شماره سریال کتونی می باشد. این شماره در سایت رسمی برند با سریال حک شدن روی کفش یکسان می باشد.
  • قیمت کتونی در سایت برند کتونی کاملا مشخص است و می توانید با خرید که می خواهید انجام دهید مقایسه نمایید. به طور معمول کتونی اورجینال دارای قیمت بالای می باشند.
  • جعبه کتونی اورجینال مانند خود کتونی از مواد باکیفیت تولید شده و کاملا سالم می باشد. در صورتی که نوع فیک جعبه خوب و باکیفیتی وجود ندارد و اکثرا به سرعت خراب می شوند.
  • در اکثر کتونی ها اورجینال بالشتکی تعبیه شده که در استفاده طولانی مدت راحتی پا را فراهم می کند. که این ویژگی در مدل ها فیک وجود ندارد.
مطالعه کنید
دانستن ویژگی های کتونی آدیداس

کتونی اورجینال

 

چرا کتونی اورجینال قیمت بالای دارد؟

  1. اولین دلیل، رابطه بین رویه کتونی و قیمت است به طوری که هر چه جنس رویه کتونی با کیفیت تر و مرغوب تر باشد قیمت نیز قطعا بالاتر می رود.
  2. جنس زیره کتونی بسیار اهمیت دارد. هر زیره با توجه به کارایی و کیفیتی که دارد دارای قیمت مختلفی می باشد. زیره های چرم، نیولایت ،پلی اورتان و pvc از قیمت بالای برخوردار هستند.
  3. برند و طراحی کتونی دلیل دیگری برای بالا رفتن قیمت کتونی اصل است. در واقع هر چقدر برند و طراح کتونی معروف تر باشد قیمت نهایی کتونی نیز بالاتر است.

کتونی اورجینال

علت وجود کتونی فیک

از آنجایی که کمپانی های معروف و پرآوازه و درجه یک ورزشی مثل نایک، پوما، ریبوک، و دیگر برند های شناخته شده بسیار پرطرفدار و پر تقاضا دیده شدند، افراد راحت طلب و متقلب وسوسه شدند تا با کپی از طرح این برند های محبوب به تولید و ارائه کتونی های غیراصل و با کیفیت بسیار پایین به بازار بپردازند. و تنها شکل ظاهری کتونی ها شبیه به برند ها می باشد و با این ترفند توانستند عده ای را به سمت انتخاب و خرید این کفش ها ترغیب کنند.

مزیت های انتخاب کتونی اورجینال

کیفیت بالا : کتونی های اورجینال برندهای معتبر مانند کتونی نایک ،آدیداس پوما و…. با استفاده از بهترین مواد و تکنولوژی پیشرفته تولید می شوند. این باعث می شود که کیفیت آن ها به بالاترین سطح برسد.

طراحی برتر : کتونی اورجینال توسط طراحان معروف انجام می شود. این مورد سبب می شود که طراحی آن بی نظیر و جذاب باشد.

مطالعه کنید
مقایسه دو برند نایک و آدیداس

دوام و ماندگاری : کتونی اصل اورجینال با استفاده از مواد با کیفیت بالا تولید می شوند و به شما امکان استفاده در طولانی مدت را می دهد.

جلوگیری از مشکلات برای پا : کفش های باریک با فشاری که به پا اعمال می کنند سبب تغییر شکل در انگشتان پا می شوند. لازم است تا ما با استفاده از مواد مرغوب از اصطکاک و التهاب احتمالی جلوگیری کنیم و از پاهای خود محافظت نماییم.

کتونی اصل

جمع بندی

فروشگاه فوت کلاب ارائه کننده انواع کتونی اسپرت و اورجینال از برندهای مطرح دنیا مانند نایک ، آدیداس، ریبوک، پوما می باشد. که می توانید با اطمینان خاطر از اصل بودن محصول مورد نظر خود را از طریق سایت به نشانی         www.footclubiran.com خرید کنید بدون اینکه دردسر ترافیک و شلوغی خیابان را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *